04/04 2018
CERERI
Cum poţi adresa o cerere?
Cererile sunt acceptate dacă sunt transmise în scris, prin poşta, fax, e-mail, telefonic sau personal, cu identificarea reclamantului prin: nume, adresă, telefon, fax, e-mail, după caz .
Cererile sunt înregistrate în Registrul general de intrări/ieşiri documente, vizate de către Directorul General/directorii de resort şi repartizate compartimentului responsabil cu rezolvarea cererii.
Aceste cereri pot fi descărcate online făcând click pe cererea dorită:
- formular comandă vidanjare descarcă aici!
- cerere pentru efectuarea analizelor fizico-chimice şi bacteriologice descarcă aici!
- cerere pentru efectuarea analizelor fizico-chimice pentru ape uzate descarcă aici!
- cerere pentru verificări metrologice la contori de apă descarcă aici!
- cerere pentru branşare/montare/sigilare/resigilare descarcă aici!
- cerere pentru a aviza/reaviza documentaţia pentru spaţiul comercial/sediu firmă descarcă aici!
- cerere pentru a aviza/reaviza documentaţia pentru amplasamente persoane fizice descarcă aici!
- formular pentru înscriere în audienţă descarcă aici!
- formular reclamatie calitate apa descarcă aici!
- cerere încheiere contract agenţi economici descarcă aici!
- cerere încheiere contract asociaţii proprietari descarcă aici!
- cerere încheiere contract utilizatori casnici descarcă aici!
- cerere reziliere contract descarcă aici!
- cerere transmitere factura prin e-mail descarca aici!
- cerere informatii de interes public descarca aici!
- cerere expertizare contori descarca aici!
- reclamatie administrativa descarca aici!