APA CANAL SA Galati

 

 

 




 

 

Puteţi primi factura pe e-mail

Dacă doriţi să intraţi în posesia facturii lunare de la APA CANAL S.A. Galati mai rapid, vă informăm că se poate rezolva foarte simplu, prin intermediul poștei electronice.

Pe site-ul societății găsiți un formular (http://www.apa-canal.ro/images/Cereri/cerere transmitere factura pe e-mail_2019.pdf) pe care trebuie să-l completați și să-l trimiteţi la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. , pe fax la nr.0236.473367 sau să-l depuneți la Registratura societății din Galați, str. Ctin. Brâncoveanu nr. 2.

Este necesar să precizaţi în formularul respectiv numele titularului de contract, codul de client (este pe factură, sus, în partea dreaptă) şi adresa de e-mail la care doriţi să primiţi factura.

ATENȚIE! Completarea rubricii „cod client” este obligatorie. Din momentul procesării cererii dumneavoastră, factura lunară va sosi doar prin e-mail.

Vă reamintim faptul că APA CANAL emite factura în ultima zi a fiecărei luni (pentru consumul citit pe contor într-o anumită zi a lunii respective, funcţie de zonă) şi ajunge la clienţi până pe data de 15 a lunii următoare, când este scadența. De la data scadenței curge o perioadă de graţie de 30 de zile în care nu se percep penalităţi, dar plăţile făcute până la emiterea următoarei facturi ar putea apărea ca sold.

Protejați-vă contorul împotriva înghețului!

În perioada de iarnă, trebuie să luați toate măsurile de prevenire a neplăcerilor cauzate de înghețarea componentelor instalației interioare de alimentare cu apă.

Utilizatorul are obligația "să se preocupe de asigurarea integrității sistemelor de măsurare", respectiv a contorului care măsoara cantitatea de apă consumată, cu scopul facturării de către Operator (Legea nr. 241/2006 republicată, cu modificările și completările ulterioare, Ordinul 29/N/1993 Anexa, Contractul de furnizare /prestare, Regulamentul serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare).

Menținerea curățeniei și integrității căminului de branșament și a contorului care vă deservește și protejarea acestuia, inclusiv împotriva înghețului, inclusiv armăturile existente în interior și dispozitivul de citire la distanta, intră in sarcina clientului/utilizatorului.

 Având în vedere temperaturile scăzute, vă recomandam să verificati periodic starea caminului de branșament și a contorului (pentru a preîntâmpina eventuale pagube materiale) și să luați toate măsurile necesare pentru protejarea contorului și a instalatiilor aflate în căminul de bransament. Dorim să atentionăm asupra acestui fapt, deoarece orice reparație sau înlocuire de contor care se datoreaza unei cauze străine de voința operatorului (îngheț, incendiu, șoc exterior) se efectuează pe cheltuiala exclusivă a utilizatorului.

... mai mult