Societatea Apa Canal SA Galați informează că luni, 20 iulie 2020, toate casieriile societății vor fi deschise și vor funcționa după programul normal de lucru. De „Ziua Gospodarului”, ziua angajaților din serviciile publice, vor fi închise doar ghișeele de relații cu publicul.
Sesizările și solicitările clienților pentru orice problemă în alimentarea cu apă și/sau de canalizare vor fi preluate de către Dispeceratul societății la numărul de telefon 0236.463294. Dispeceratul are program de lucru NON STOP.
La nivelul Societății APA CANAL S.A. Galați este instituit serviciul de permanență, cu echipe operaționale de urgență în toată aria de operare, echipe care vor acţiona cu promptitudine pentru ca avariile sau disfuncţionalităţile apărute în sistemul de alimentare cu apă și canalizare să fie remediate în timp util.
Reamintim clienților că pot să apeleze la variantele electronice de depunere a solicitărilor. Pe adresa de mail (office@apa-canal.ro) se pot transmite documente, înscrisuri sau acte specifice scanate. De asemenea, se poate utiliza pentru transmitere și numărul de fax: 0236.473367.
Pentru plata facturilor, posibilitățile sunt diverse: terminalele „PayPoint” sau „Un-Doi Centru de plăți”, terminalele băncilor sau internet banking. Reamintim că din luna august 2019 este activ portalul online pe site-ul societății (www.apa-canal.ro) sau direct la adresa: https://portal.apa-canal.ro/app . Pe verso-ul facturii se găsesc toate indicațiile pentru a accesa contul creat deja pentru fiecare client. Prin intermediul portalului online pot fi accesate toate datele referitoare la facturi, plăți, consum de apă, sold și, de asemenea, se poate efectua plata facturii.
Date referitoare la consumul de apă, valoarea facturii și a soldului se pot afla și prin intermediul Call Center-ului, la numărul 0336.390272.
Activitatea de relații cu publicul va fi reluată marți, 21 iulie 2020.