ÎNTREBARI FRECVENTE

Cum reclamăm calitatea apei potabile

Cum reclamăm calitatea apei potabile

Întrebare:
Cum se procedează în cazul în care o persoană reclamă calitatea apei potabile?

Sistarea furnizării serviciilor celor rău-platnici

Sistarea furnizării serviciilor celor rău-platnici

Întrebare:
Cine are dreptul să sisteze furnizarea serviciilor celor rău-platnici în cadrul unei asociaţii de proprietari/locatari şi cine stabileşte soluţiile tehnice în acest sens?

Majorări pentru întârzieri

Majorări pentru întârzieri

Întrebare:
În ce condiţii unui utilizator al serviciilor Societatea Apa Canal SA Galati i se percep majorări pentru întârzierea la plata facturii?

Schimbarea titularului de contract

Schimbarea titularului de contract

Întrebare:
Cum se procedează când un imobil este vândut şi noul proprietar trebuie să încheie un contract nou?

Legile asociaţiilor de proprietari/locatari

Legile asociaţiilor de proprietari/locatari

Întrebare:
Care sunt legile în baza cărora funcţionează asociaţiile de proprietari/locatari?

Întreruperea serviciilor fără anunţarea prealabilă

Întreruperea serviciilor fără anunţarea prealabilă

Întrebare:
În ce situaţii Societatea Apa Canal SA poate întrerupe furnizarea serviciilor fără anunţarea prealabilă a consumatorilor?

Diferenţe faţă de contorul general

Diferenţe faţă de contorul general

Întrebare:
De ce apar diferenţe între consumul indicat de contorul general şi contoarele din apartamente?

Plata eșalonată a facturilor sau soldurilor restante

Plata eșalonată a facturilor sau soldurilor restante

Întrebare:
Cum procedez daca sunt in imposibilitatea achitarii integrale a unei facturi mai mari sau a restantelor de plata?