LABORATOARE

Laborator apă potabilă

Apa potabila este un element absolut esential vietii si reprezinta cel mai important aliment.  
Apa potabila  este definita si reglementata prin Ordonanța 7/2023, privind calitatea apei destinate consumului uman.

Societatea APA CANAL SA Galati monitorizeaza continuu calitatea apei potabile, incepand cu procesul de tratatre si pana la robinetele consumatorilor.Se verifica periodic probe de apa potabila prelevate din reteaua de distributie a orasului si judetului Galati. Punctele de control sunt clar definite si sunt stabilite de comun acord cu Directia de Sanatate Publica a Judetului Galati, functie de numarul de locuitori . Astfel, sunt prelevate  probe de apă potabilă din   puncte fixe de recoltare, stabilite pe zone de alimentare cu apă astfel: 48 puncte de control din reteaua de distributie a municipiului Galati, 25 puncte de control din rețeaua de distribuție a municipiului Tecuci si 112 puncte de control din rețeaua de distributie a U.A.T. - urilor in care opereaza APA CANAL

Laborator verificari metrologice

Societatea APA CANAL SA Galati realizeaza verificari metrologice la contoarele de apa rece/calda prin Laboratorul de Verficari Metologice propriu. Laboratorul face parte din cadrul Serviciul Laboratoare Calitate si are doua puncte de lucru lucru: unul in Municipiul Galati, str. C. Brâncoveanu nr.2  si altul in municipiul Tecuci, judetul  Galati in incinta  Complexului de inmagazinare Nicolae Balcescu, str. Ana Ipatescu nr. 26.

Laborator apa uzata

LABORATORUL  APE  UZATE  apartinand Serviciului Laboratoare Calitate  a implementat, in decursul anului 2013, sistemul de management de calitate  in conformitate cu standardul SR EN ISO/CEI 17025:2018. 

Aceasta actiune a reprezentat ultima etapa in reorganizarea activitatii laboratorului si a inclus alaturi de shimbarea locatiei intr-un spatiu nou special, dotatrea cu mobilier si echipamente moderne si performante si instruirea personalului in conformitate cu noile cerinte.
Scopul implementarii sistemului de calitate este obtinerea acreditarii RENAR si astfel, confirmarea  competentei laboratorului de a desfasura activitatea de incercari fizico-chimice pentru probe de apa uzata, in vederea asigurarii increderii clientilor sai in rezultatele obtinute.
Prin politica referitoare la calitate, laboratorul asigura partile interesate ca principalele obiective asumate sunt:

Calitate

Ce este “calitatea”? De ce trebuie ca toti, in general si fiecare in parte sa contribuim la calitate,  sa fim de calitate? Pentru ca spre deosebire de meseriile pe care le avem, ”calitatea” defineste atitudinea fata de munca, de organizatia in care lucram, de propria bunastare sau fiinta, iar atitudinea sau mentalitatea nu se invata la scoala ci in familie sau la locul de munca si nu se adopta prim majoritate, ci prin unanimitate si consens.